انتشار تصاویری از طرح جدید پیکسل ۶ پرو گوگل با لبه های خمیده
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات منتشر شده و به گفته ی Gizmochina، کمپانی گوگل قبل از معرفی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو احتمالا پیکسل 5 a را در ماه اوت معرفی می کند و بعد از آن گوشی های پیکسل 6 و 6 پرو را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. چندی پیش برخی از مشخصات فنی این گوشی های هوشمند در گزارشی منتشر شد و در حال حاضر تصاویری که از این گوشی منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین های سه گانه بوده و لبه های آن نیز به صورت خمیده طراحی شدند.

انتشار تصاویری از طرح جدید پیکسل ۶ پرو گوگل با لبه های خمیده
در تصاویر منتشر شده از عبارت ساخت ایالات متحده استفاده شده است. که احتمال پذیرش ساخت این گوشی گوگل را با تردید همراه کرده است. زیرا گوگل گوشی پیکسل را پس از طراحی در چین تولید و به ایالات متحده برای عرضه می فرستد. به همین دلیل ممکن است تصاویر منتشر شده غیر واقعی باشند.

قرار است گوشی پیکسل 6 پرو با تراشه های سفارشی گوگل ساخته شود. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر است که می تواند از شارژ سریع نیز برای تامین انرژی استفاده کند.پیش از این شایعاتی مبنی بر مشخصات فنی پیکسل ۶ پرو منتشر شده بود که نشان می‌دهد گوگل در این گوشی ۶.۷۱ اینچی از صفحه نمایش P-OLED و دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دیگر دوربین‌های آن از نوع تله فوتو ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود و دوربین سلفی نیز ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است.

در پنل پشتی نیز دوربین ها به حالت افقی قرار گرفته اند و در کنار این دوربین ها فلش ال ای دی نیز قرار داده شده است. در بین دوربین های پنل پشتی یک دوربین به شکل مستطیل وجود دارد که احتمالاً از لنز بزرگنمایی پریسکوپی استفاده می کند.در طراحی پیکسل 6 پرو از صفحه نمایش با لبه‌های خمیده استفاده شده که دوربین سلفی نیز در حفره ای در بالای این صفحه نمایش قرار می گیرد. به دلیل وجود حاشیه های باریک طراحی این گوشی منحصر به فرد به نظر می رسد. همچنین گوگل در این گوشی از اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کرده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوگل , گوشی هوشمند , افزایش قیمت , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: